Mengukur kepuasan pelanggan dan kakitangan organisasi dengan menggunakan model balanced scorecard
Saved in:
Main Author: | Zakaria, Zamzarina |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
by: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
Published: (2000) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
by: Khidzir, Suhaili
Published: (2009) -
Tahap kepuasan pelanggan dari aspek audit ruang dan fasiliti fizik dalaman
by: Mat, Kamisan
Published: (2008) -
Model Hubungan Amalan Pengurusan Kualiti, Kepuasan Kakitangan, Kepuasan Pelanggan dan Pencapaian Perpustakaan Akademik di Malaysia
by: Che Azlan, Taib
Published: (2010) -
Sokongan organisasi di dalam pembangunan kerjaya dan hubungannya dengan kepuasan kerjaya
by: Hashim, Nor Intan Hasalimah
Published: (2009)