Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohamad, Hadi'ah
Format: Thesis
Published: 2012
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.41638
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.416382014-10-08T02:21:04Z Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang 2012 Mohamad, Hadi'ah LB Theory and practice of education 2012 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/41638/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohamad, Hadi'ah
Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Mohamad, Hadi'ah
author_facet Mohamad, Hadi'ah
author_sort Mohamad, Hadi'ah
title Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
title_short Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
title_full Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
title_fullStr Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
title_full_unstemmed Gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah Pasir Gudang
title_sort gaya pemikiran strategik pengurusan sekolah dan hubungannya dengan pencapaian organisasi sekolah menengah daerah pasir gudang
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2012
_version_ 1747816587322195968