Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Basir, Muhamad Kasim
Format: Thesis
Published: 2002
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.42811
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.428112017-08-30T03:35:59Z Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari 2002 Basir, Muhamad Kasim LB Theory and practice of education 2002 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/42811/ http://libraryopac.utm.my/client/en_AU/main/search/detailnonmodal/ent:$002f$002fSD_ILS$002f0$002fSD_ILS:355162/one?qu=Pembelajaran+konsep+sains+menggunakan+perisian+berasaskan+web+dalam+konteks+sekolah+bestari phd doctoral Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Basir, Muhamad Kasim
Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
description
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Basir, Muhamad Kasim
author_facet Basir, Muhamad Kasim
author_sort Basir, Muhamad Kasim
title Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
title_short Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
title_full Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
title_fullStr Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
title_full_unstemmed Pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
title_sort pembelajaran konsep sains menggunakan perisian berasaskan web dalam konteks sekolah bestari
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2002
_version_ 1747816860491972608