Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Abd. Rahman, Harsat
Format: Thesis
Published: 2001
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.43353
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.433532014-11-02T03:29:44Z Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim 2001 Abd. Rahman, Harsat LB Theory and practice of education 2001 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43353/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Abd. Rahman, Harsat
Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Abd. Rahman, Harsat
author_facet Abd. Rahman, Harsat
author_sort Abd. Rahman, Harsat
title Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
title_short Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
title_full Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
title_fullStr Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
title_full_unstemmed Proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah Daerah Pontian Johor Darul Ta'zim
title_sort proses pengupayaan (empowerment) dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru-guru sekolah menengah daerah pontian johor darul ta'zim
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2001
_version_ 1747816992232964096