Amalan budaya korporat perkhidmatan awam dan hubungannya dengan prestasi kerja : kajian tinjauan kes di Jabatan Pengangkutan Jalan, Johor Bahru
Saved in:
Main Author: | A. Razak, Rohaya |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pelan transformasi penyampaian perkhidmatan awam Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Negeri Selangor : cabaran, pelaksanaan dan keberkesanan /
by: Diana K. Nadan -
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
by: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
Published: (2014) -
Kajian Penentuan Kualiti Perkhidmatan Pengangkutan Awam Di
Kota Bharu
by: Mod, Mohd Zaidi Che
Published: (2010) -
Sistem pengangkutan awam di bandar Pekanbaru ketersampaian terhadap perkhidmatan bandar
by: Lanang Diayudha -
Persepsi pengguna terhadap perkhidmatan pengangkutan awam kajian kes: laluan Medan - Pematang Siantar
by: Juli Isnaini, Dewi Budhiartini
Published: (2007)