Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
1999
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.44389 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.443892015-02-25T01:21:32Z Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet 1999 Chin, Tong Seng HF Commerce 1999 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management Faculty of Management |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
HF Commerce |
spellingShingle |
HF Commerce Chin, Tong Seng Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Chin, Tong Seng |
author_facet |
Chin, Tong Seng |
author_sort |
Chin, Tong Seng |
title |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_short |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_full |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_fullStr |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_full_unstemmed |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_sort |
kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management |
granting_department |
Faculty of Management |
publishDate |
1999 |
_version_ |
1747817213731012608 |