Kesan penyesuaian pembelajaran berdasarkan gaya pembelajaran atas talian terhadap pembentukan pengetahuan pelajar
Learning style is personal parameter which could increase students’ achievement. Recent studies have shown that Adaptive Learning Based on Learning Style (PPGP) increased students’ achievement. However, information on achievement does not explain the process of knowledge construction during learning...
Saved in:
主要作者: | Ahmad, Norazlina |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/78332/1/NorazlinaAhmadPFP2014.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
由: A. Rahman, Azlina
出版: (2017) -
Kajian tentang pola interaksi pelajar serta aktiviti pembelajaran berkesan dalam persekitaran pembelajaran atas talian bagi matapelajaran Fizik
由: Mohd. Ghanny, Irwan Shah
出版: (2013) -
Kesan gaya pembelajaran VARK dan pendekatan pembelajaran pelajar ke atas pencapaian subjek kimia dan kemahiran insaniah secara kaedah pembelajaran teradun melalui media sosial
由: Mohd Shahir, Mohamed Sunar
出版: (2019) -
Kesan strategi persembahan multimedia dalam screencast terhadap kemahiran praktikal pelajar berbeza gaya pembelajaran dan gaya kognitif (IR)
由: Muhammad Razuan Abdul Razak
出版: (2017) -
Kesan pendekatan pembelajaran kawalan-kendiri dari segi metakognitif ke atas pencapaian pelajar berdasarkan topik respirasi tingkatan empat (IR)
由: Rasfa Roziana Abdul Rashed
出版: (2008)