Peringkat keprihatinan dan tahap penggunaan komunikatif guru dalam pelaksanaan kurikulum Bahasa Inggeris berasaskan sekolah
This study is conducted to identify the dominant stage of concern and level of use of teachers’ communicative approach; to determine demographic differences of demographics (gender, education, training, years of experience) in teachers' concerns and level of use of communicative approach and to...
Saved in:
Main Author: | Zaifuddin, Zaifuddin |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/78641/1/ZaifuddinPFP2016.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap pengetahuan, amalan dan cabaran guru-guru Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) terhadap pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS)
by: Norazila Nordin,
Published: (2013) -
Peringkat keprihatinan guru pendidikan khas bermasalah pembelajaran dalam pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah /
by: Wong, Chin Ho -
Pengetahuan dan kemahiran guru dalam menjalankan pembelajaran berasaskan projek (PBP) untuk language Arts dalam Bahasa Inggeris
by: Saraswathi Balakrishnan
Published: (2022) -
Keberkesanan penggunaan lagu terhadap penguasaan bacaan awal Bahasa Inggeris kanak-kanak prasekolah
by: Manisah Che Nawi
Published: (2021) -
Perbandingan kaedah pengajaran berasaskan tema dengan kaedah konvensional dalam pembelajaran kefahaman membaca Bahasa Inggeris
by: Said, Siti Dahlia
Published: (2017)