Tahap kesedaran terhadap keperluan pengurusan fasiliti: Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti tahap kesedaran terhadap keperluan pengurusan fasiliti di JPPH dan mengenalpasti aspek pengurusan fasiliti yang perlu diberi keutamaan berdasarkan tahap kesedaran. Pengetahuan terhadap pengurusan fasiliti di jabatan/ agensi kerajaan adalah sangat penting bagi...
Saved in:
Main Author: | Juwahir, Paridah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/98267/1/ParidahJuwahirMFABU2020.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi
by: Kadir, Zanariah
Published: (2007) -
Kajian keperluan perkhidmatan pengurusan fasiliti di Malaysia
by: Ariffin, Norsila
Published: (2004) -
Aplikasi pengurusan fasiliti dalam pengurusan hotel
by: Ting, Kee San
Published: (2005) -
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar
by: Mohd. Salim, Nurulhanah
Published: (2006) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
by: Bujang, Siti Mariam
Published: (2000)