Faktor peramal pembelian sebenar produk herba di Malaysia: Kesan moderator persepsi manfaat dan persepsi risiko
The usage of herbal products has gained popularity in the modern society and is often used as an alternative medicine. The increased popularity of herbal is caused by the change in lifestyle due to modernization process and health problems. Even though there is an increased demand for herbal product...
Saved in:
主要作者: | Sarina, Ismail |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/6257/2/s93711_02.pdf https://etd.uum.edu.my/6257/13/93711_01.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Hubungan sikap, pengaruh sosial, jangkaan bersalah, niat dan tingkah laku pembelian produk tiruan dalam kalangan pengguna di Malaysia
由: Azli, Muhammad
出版: (2017) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi niat pembelian terhadap makanan organik di kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda, di Universiti Utara Malaysia
由: Wanna Prommanop, Eh Kan
出版: (2016) -
Persepsi kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan ar-Rahn : Kajian kes di Permodalan Kelantan Berhad (PKB)
由: Siti Zuraini, Mat Salleh
出版: (2014)