Hubungan antara amalan pengajaran dan pembelajaran STEM dalam kalangan guru dan tahap penguasaan Matematik murid Tahun Lima
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengkaji hubungan antara amalan ciri pengajaran dan pembelajaran</p><p>STEM guru terhadap tahap penguasaan matematik murid Tahun 5. Reka bentuk kajian yang</p><p>digunakan melibatkan kajian kuantitati...
Saved in:
主要作者: | Ahmad Radzi Hamdan |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10297 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
由: Siti Nurul Iffah Sh Ngah
出版: (2018) -
Pembangunan dan penilaian kebolehgunaan Modul Pembelajaran Berasaskan Masalah bagi meningkatkan kemahiran menaakul murid tahun lima
由: Karthikesan Manikabasagan
出版: (2023) -
Amalan inovasi pengajaran penguasaan sifir dan kemahiran penyelesaian masalah matematik murid tahun 5 (IR)
由: Azlina Amat Yasin
出版: (2017) -
Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
由: Siti Nurul Izzah Sh Ngah
出版: (2018) -
Proses menyelesaikan masalah dalam matematik oleh murid tahun lima /
由: Valarmathi Muniyandi
出版: (2004)