Pembangunan modul ICTL berasaskan pendekatan pengajaran langsung dan teori konstruktivisme untuk pelajar orang asli
<p>Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) telah memperkenalkan program Information</p><p>and Communication Technology Literacy (ICTL) for Secondary School dalam usaha melengkapkan pelajar</p><p>dengan kemahiran asas teknologi maklum...
Saved in:
主要作者: | Nurul Nisha Muhammad |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2012
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10555 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengajaran penulisan karangan berasaskan pendekatan konstruktivisme dalam kalangan pelajar tingkatan empat /
由: Sahrudin, Kasman -
Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme (IR)
由: Abd Malek Selamat
出版: (2004) -
Pembangunan dan penilaian modul pengajaran sains (E-SMART) berasaskan pendekatan konstruktivisme bagi menerapkan kemahiran berfikir kreatif murid tingkatan 2 /
由: Khairulhasni Abdul Kadir -
Pembangunan dan kebolehgunaan Modul Kursus Asas Mekanik Struktur berasaskan Teori Konstruktivisme bagi Program Teknologi Pembinaan di Kolej Vokasional
由: Mohd Zulhilmi Ab Kadir
出版: (2023) -
Pembinaan model pengajaran kemahiran menulis karangan berdasarkan teori konstruktivisme (IR)
由: Norafidah Noralidin
出版: (2017)