Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
<p>Kajian ini bertujuan membina dan menilai kesan modul PBM BIO-SCORE</p><p>berdasarkan pendekatan pengajaran berasaskan masalah (PBM). Pembinaan modul adalah berdasarkan</p><p>adaptasi model Sidek & Jamaludin dan telah me...
Saved in:
Main Author: | Siti Azian Azrol Nasoha Bujang |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10617 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan keberkesanan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBM Bio Genetic) terhadap pencapaian akademik dan pemikiran kritis pelajar
by: Nurul 'Izzati Ah Kabri
Published: (2021) -
Interaksi dalam pembelajaran berasaskan masalah secara kolaboratif menerusi talian dan kesannya terhadap pemikiran kritis pelajar
by: Baharudin, Siti Mastura
Published: (2015) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
by: Siti Faridah Shafii
Published: (2018) -
Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstruktivis dan kesannya terhadap pencapaian pelajar
by: Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstrukt
Published: (2014) -
Pembinaan Modul Pembelajaran Stem Berasaskan Cabaran Reka Bentuk Kejuruteraan Dan Kesannya Kepada Sikap Dan Pencapaian Pelajar
by: Mohd Ali, Mohd Shukri
Published: (2020)