Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
<p>Kajian ini bertujuan membina dan menilai kesan modul PBM BIO-SCORE</p><p>berdasarkan pendekatan pengajaran berasaskan masalah (PBM). Pembinaan modul adalah berdasarkan</p><p>adaptasi model Sidek & Jamaludin dan telah me...
Saved in:
主要作者: | Siti Azian Azrol Nasoha Bujang |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=10617 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembinaan dan keberkesanan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBM Bio Genetic) terhadap pencapaian akademik dan pemikiran kritis pelajar
由: Nurul 'Izzati Ah Kabri
出版: (2021) -
Interaksi dalam pembelajaran berasaskan masalah secara kolaboratif menerusi talian dan kesannya terhadap pemikiran kritis pelajar
由: Baharudin, Siti Mastura
出版: (2015) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Siti Faridah Shafii
出版: (2018) -
Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstruktivis dan kesannya terhadap pencapaian pelajar
由: Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstrukt
出版: (2014) -
Pembinaan Modul Pembelajaran Stem Berasaskan Cabaran Reka Bentuk Kejuruteraan Dan Kesannya Kepada Sikap Dan Pencapaian Pelajar
由: Mohd Ali, Mohd Shukri
出版: (2020)