Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
Kepentingan penglibatan ibu bapa dalam pendidikan anak telah banyak dinyatakan oleh kajian-kajian Iepas. Dalam konteks kajian ini, skop penglibatan ibu bapa adalah berdasarkan Model Penglibatan Epstein yang mengandungi enam aspek penglibatan. Aspek-aspek penglibatan tersebut ialah keibubapaan, komun...
Saved in:
主要作者: | Abidah Abd. Rahman |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1104 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pemahaman guru dan penglibatan ibu bapa terhadap pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) program pendidikan khas integrasi masalah pembelajaran di sebuah sekolah menengah /
由: Sitti Hasnah Bandu -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
由: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
出版: (2016) -
Pembinaan dan pengujian modul pengajaran isyarat perkataan berfungsi bagi murid berkeperluan pendidikan khas masalah pembelajaran tanpa komunikasi lisan (IR)
由: Ahmad Yazid Yahya
出版: (2018) -
Hubungan persekitaran keluarga dengan tingkah laku ponteng murid berkeperluan Pendidikan Khas masalah pembelajaran (MBPKMP)
由: Tree Nurhayaty Masrukin
出版: (2020) -
Penggunaan teater boneka dalam kaedah pengajaran dan pembelajaran untuk meningkatkan domain psikomotor murid berkeperluan khas
由: Lakshmi Permal
出版: (2021)