Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima (IR)
The aim of this study is to compare the problem-based learning (PBL) with conventional learning (CL) by looking at the impact on student motivation and achievement. By using Quasi-experimental method, research were carried on high performance and low performance of form five students from one of the...
Saved in:
主要作者: | Zikri Awang |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penggunaan PBM (PBL) terhadap pencapaian dan motivasi pelajar dalam Kimia tingkatan empat (IR)
由: Nor Hasimah Ismail
出版: (2009) -
Penilaian pendekatan pembezaan pengajaran terhadap pencapaian dan sikap murid dalam tajuk ikatan kimia (IR)
由: Shafiza Hanim Azizan
出版: (2017) -
Penilaian pendekatan pembezaan pengajaran terhadap pencapaian dan sikap murid dalam tajuk ikatan kimia (IR)
由: Shafiza Hanim Azizan
出版: (2017) -
Keberkesanan kaedah kooperatif cantuman (Jigsaw) dalam tajuk haba pembakaran untuk mata pelajaran Kimia tingkatan 5 (IR)
由: Yeo, Chong Eu
出版: (2011) -
Keberkesanan pembelajaran kooperatif model STAD terhadap pencapaian tajuk pepejal geometri dan motivasi murid berpencapaian sederhana (IR)
由: Jaya Mala Kupusamy
出版: (2016)