Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi terhadap pencapaian dan penerimaan pelajar
<p>Kajian ini bertujuan untuk membanding antara pembelajaran yang menggunakan</p><p>Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi (PBL+T) dan</p><p>pembelajaran menggunakan pendekatan konvensional, dengan melihat...
Saved in:
Main Author: | Mohd Azli Yeop |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11490 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
by: Siti Zulaiha Jerai
Published: (2022) -
Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4 (IR)
by: Faridah Salam
Published: (2015) -
Kesan pembelajaran berasaskan Projek (PBPj) terhadap pencapaian dan motivasi intrinsik bagi Projek Tahun Akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
by: Wan Hafiidzull Wan Rashid
Published: (2020) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
by: Mohd Azli Yeop
Published: (2018) -
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
by: A. Rahman, Azlina
Published: (2017)