Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi terhadap pencapaian dan penerimaan pelajar
<p>Kajian ini bertujuan untuk membanding antara pembelajaran yang menggunakan</p><p>Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi (PBL+T) dan</p><p>pembelajaran menggunakan pendekatan konvensional, dengan melihat...
Saved in:
主要作者: | Mohd Azli Yeop |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2012
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11490 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
由: Siti Zulaiha Jerai
出版: (2022) -
Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4 (IR)
由: Faridah Salam
出版: (2015) -
Kesan pembelajaran berasaskan Projek (PBPj) terhadap pencapaian dan motivasi intrinsik bagi Projek Tahun Akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
由: Wan Hafiidzull Wan Rashid
出版: (2020) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
由: Mohd Azli Yeop
出版: (2018) -
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
由: A. Rahman, Azlina
出版: (2017)