Pembinaan modul Bio-I-think dan kesannya terhadap pencapaian serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
Kajian ini bertujuan untuk membina Modul BIO-i-THINK dan menilai kesannya terhadap pencapaian dan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid tingkatan empat. Pendekatan kuantitatif dengan kaedah penyelidikan eksperimen kuasi dipilih bagi menjawab lapan persoalan kajian dan enam hipotesis. Tiga set...
Saved in:
主要作者: | Kavitha S.A.Karagaratnan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1259 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembinaan Modul Bio Three dan kesannya terhadap penguasaan konsep serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
由: Nurashikin Muzafar
出版: (2015) -
Pembinaan Modul Love Biology dan kesannya terhadap kemahiran berfikir aras tinggi serta hubungannya dengan minat pelajar
由: Krisnavimala Krishuan
出版: (2019) -
Pembinaan Modul Love Biology dan kesannya terhadap kemahiran berfikir aras tinggi serta hubungannya dengan minat pelajar
由: Krisnavimala Krishuan
出版: (2019) -
Pembinaan modul pengembangan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pecahan tahun empat /
由: Ang, Poon Hee
出版: (2017) -
Pembinaan modul pengembangan kebolehan berfikir aras tinggi bagi topik kebarangkalian tingkatan empat /
由: Selvananthan Ramasamy
出版: (2017)