Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji dan menganalisis keberkesanan pengajaran dan pembelajaran menggunakan pendekatan visual semasa proses pengajaran dan pembelajaran dalam meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran. Pendekatan visual digunakan untuk memberi kefahaman yang jelas kepada murid cac...
Saved in:
Main Author: | Norzuraina Mohd Nor |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1433 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Gaya pembelajaran pendidikan seni visual
dalam perkembangan kreativiti murid
by: Aini Hassan
Published: (2013) -
Ekspresi pengalaman visual pelajar Orang Asli dalam catan bagi mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
by: Norazian Rona
Published: (2014) -
Pembinaan Bahasa Seni Visual dalam meningkatkan penguasaan standard kandungan apresiasi seni murid-murid tingkatan 2
by: Nurul Eza Martu
Published: (2020) -
Perisian kursus multimedia mata pelajaran Pendidikan Seni Visual bagi topik logo (APH-Pensil) (IR)
by: Ridzuan Hussin
Published: (2009) -
Persepsi guru-guru pendidikan khas mengenai sikap murid-murid cacat pendengaran terhadap pembelajaran
by: Jirim @ George, Bin Toysim.
Published: (1998)