Pendekatan pembelajaran berasaskan masalah (PBM) terhadap KBKK pelajar dalam pembelajaran nutrisi (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti penerapan kemahiran berfikir kritis dan kreatif (KBKK) ke atas pelajar tingkatan empat melalui pendekatan pembelajaran berasaskan masalah (PBM) bagi pembelajaran Nutrisi. Kajian ini melibatkan 68 orang pelajar. Kaedah kajian kuantitatif digunakan dalam kajian...
Saved in:
主要作者: | Shafini Noor Ain Abd Ghani |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1478 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan dan penilaian modul PBM-SC2 dan kesan terhadap KBAT, motivasi dan refleksi dalam kalangan pelajar (IR)
由: Nur Fadhila Baharudin
出版: (2017) -
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
由: Musa, Nurliana
出版: (2008) -
Proses kognitif murid sekolah menengah pertama dalam penyelesaian masalah algebra berasaskan model taksonomi pemprosesan maklumat (IR)
由: Purwoko
出版: (2016) -
Kesan tahap realistik karakter animasi talking-head terhadap prestasi pembelajaran dan emosi pelajar. (IR)
由: Mohd Najib Hamdan
出版: (2015) -
Pembangunan dan validasi instrumen saringan PERJURA menggunakan pendekatan analisis teori respon item (IR)
由: Norashady Mohd Noor
出版: (2017)