Keberkesanan strategi pengajaran pdeode terhadap kefahaman pelajar tentang konsep kondensasi (IR)
Kajian ini dijalankan untuk menilai keberkesanan strategi pengajaran PDEODE terhadap kefahaman pelajar tentang konsep kondensasi. Kajian ini menggunakan kaedah eksperimen kuasi, yang melibatkan sampel seramai 62 orang pelajar tingkatan empat aliran sains. Data diperoleh daripada ujian pra, ujian pas...
Saved in:
Main Author: | Wan Zuraidah Wan Nordin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1611 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian tahap kefahaman tentang rancangan pengajaran harian dalam kalangan pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris (IR)
by: Nurasyikin Abd Rahman
Published: (2017) -
Keberkesanan penggunaan alat bantu mengajar interaktif bagi meningkatkan kefahaman konsep pengaturcaraan dalam kalangan pelajar (IR)
by: Siti Sakinah Mohd Yusof
Published: (2017) -
Kefahaman guru tentang konsep dan strategi pengajaran komponen kesusasteraan Melayu dalam mata pelajaran bahasa Melayu (IR)
by: Thahir Nuruddin
Published: (2006) -
Keberkesanan bahan bantu mengajar VATA dalam menangani miskonsepsi dan meningkatkan kefahaman konsep abstrak sains sekolah rendah (IR)
by: Soleh Mohd Noor
Published: (2016) -
Keberkesanan strategi pengajaran al-Amin terhadap kefahaman akhlak pelajar sekolah menengah agama Selatan Thailand (IR)
by: Muhammad Umudee
Published: (2011)