Kefahaman pelajar-pelajar Reka Bentuk Komunikasi Visual Universiti Negeri Malang terhadap iklan kosmetik televisyen (IR)
Kajian ini bertujuan untuk meneroka pemahaman pelajar terhadap iklan kosmetik yang disiarkan di televisyen. Pensyarah adalah faktor dominan yang mempengaruhi kefahaman pelajar terhadap iklan televisyen di samping faktor-faktor lain seperti corak tingkah laku, penerimaan rakan-rakan, dan internet. Ik...
Saved in:
主要作者: | Ardjaka, Sugiyono |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1698 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Iklan-iklan kontroversial di televisyen : kajian dari sudut kod etika periklanan /
由: Menagah Muniandy
出版: (2008) -
Reka bentuk grafik papan iklan di Tawau
由: Asia lawang
出版: (2018) -
Pengaruh faktor kepuasan kerja terhadap komitmen jururawat hospital kerajaan dan swasta Kabupaten Malang Jawa Timur (IR)
由: Syamsul Bachri
出版: (2016) -
Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans (IR)
由: Zuhana Amatol Akrma Hapipi
出版: (2014) -
Pengaruh Iklan Televisyen Komersil Terhadap Gaya Hidup Pelajar-Pelajar Islam Indonesia (Kes Pondok Pesantren di Surakarta)
由: Ahmad Adib, ,
出版: (2010)