Kesan peranan agen pedagogi terhadap tahap kefahaman dan motivasi pelajar dalam pembelajaran elektrokimia (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti kesan peranan agen pedagogi terhadap tahap kefahaman dan motivasi pelajar dalam pembelajaran Elektrokimia. Reka bentuk kajian ialah reka bentuk kuasi eksperimen kumpulan kawalan tidak setara terdiri daripada dua kumpulan rawatan dan satu kumpulan kawalan. Kumpulan...
Saved in:
Main Author: | Nur Hanani Mustapha |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1704 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan dan penilaian keberkesanan VAELA bagi tajuk elektrokimia ke atas pencapaian dan tahap motivasi pelajar tingkatan empat
by: Khairunnisa Darus
Published: (2022) -
Pembinaan dan keberkesanan penggunaan perisian multimedia elektrokimia dalam pengajaran dan pembelajaran kimia tingkatan 4 (IR)
by: Hasnira Embong
Published: (2005) -
Kesan Tahap Realisme Agen Pedagogi Berbeza Terhadap Pencapaian Dan Motivasi Pelajar Dalam Pembelajaran Atas Talian
by: Sahimi, Saidatul Maizura
Published: (2010) -
Pembinaan dan keberkesanan modul multimedia interaktif dengan agen pedagogi dalam pembelajaran Elektrokimia /
by: Lee, Tien Tien -
Kesan penggunaan jigsaw puzzle dalam menulis formula Kimia sebatian ion terhadap kefahaman pelajar sains tingkatan 4 (IR)
by: Leela Devi Palany Kumar
Published: (2015)