Penilaian kesedaran strategi metakognitif dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi dalam kalangan pelajar Biologi (IR)
Kajian ini bertujuan menilai kesedaran strategi metakognitif dan tahap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam kalangan pelajar Biologi berdasarkan jantina, jenis dan lokasi sekolah. Responden terdiri daripada 300 orang pelajar Biologi tingkatan empat daripada sembilan buah sekolah menengah di n...
Saved in:
Main Author: | Farah Aida Sanip |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2079 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Mereke bentuk strategi metakognitif berasaskan kemahiran berfikir aras tinggi untuk pengajaran dan pembelajaran bacaan Bahasa Melayu (IR)
by: Maziyah Mohammad
Published: (2018) -
Peta konsep sebagai alat pentaksiran kemahiran berfikir aras tinggi dalam aktiviti pembelajaran makmal
by: A. Ghani, Intan Baizura
Published: (2017) -
Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Dalam Pembelajaran Dan Pemudahcaraan Penulisan Karangan Argumentatif
by: Mokhtar, Marzni Mohamed
Published: (2018) -
Perspektif pelajar terhadap penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam Biologi di daerah Limbang, Sarawak (IR)
by: Law, Hui Haw
Published: (2015) -
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
by: Norliza Abdullah
Published: (2018)