Penilaian pelaksanaan kurikulum MPV di negeri Kedah dan Pahang (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai kesediaan guru, sokongan dan komitmen pentadbir, kemudahan prasarana dan peralatan, proses pengajaran dan pembelajaran, proses pentaksiran kompetensi pelajar serta pencapaian pelajar dalam program MPV. Model KIPP digunakan untuk menilai pelaksanaan kurikulum MPV be...
Saved in:
Main Author: | Mat Zin Hussin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=228 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian pelaksanaan kurikulum teknologi pendidikan di Maktab Perguruan
by: Gapor, Abd. Latif
Published: (1999) -
Penilaian pelaksanaan Pentaksiran Berasaskan Sekolah dalam kalangan guru (IR)
by: Noorzeliana Idris
Published: (2016) -
Pengaruh konteks dan sumber terhadap proses dalam pengurusan pelaksanaan kurikulum standard sekolah rendah Selangor (IR)
by: Lizamasayu Idris
Published: (2017) -
Pembinaan dan validasi instrumen penilaian pelaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (i-PBS) (IR)
by: Azwal Mohamed Zul
Published: (2017) -
Kesediaan guru terhadap pelaksanaan kurikulum Reka Bentuk dan Teknologi (Semakan 2017) di sekolah rendah daerah Bera, Pahang
by: Lethchumy Segar
Published: (2021)