Kefahaman dan kesilapan pelajar dalam pembelajaran topik pembezaan tingkatan empat (IR)
Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenal pasti kefahaman dan kesilapan pelajar dalam menyelesaikan masalah pembezaan dalam kalangan pelajar tingkatan empat. Kajian kualitatif ini menggunakan kaedah persampelan bertujuan dalam memilih enam orang pelajar tingkatan empat sebagai sampel kajian...
Saved in:
Main Author: | Nik Munirah Sa'adah Nik Ibrahim |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2295 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
by: Nor Azlina Alias
Published: (2014) -
Kefahaman murid tingkatan empat tentang nilai dalam pembelajaran topik elektrokimia /
by: Sin, Sau Kham -
Pembinaan Modul Latihan i-Think Matematik Tambahan Tingkatan Empat bagi topik pembezaan
by: Syazwani Samsudin
Published: (2020) -
Kesukaran pembelajaran Kalkulus di kalangan pelajar tingkatan empat dalam tajuk pembezaan
by: Sahri, Muhammad Shahid
Published: (2011) -
Pembangunan Dan Keberkesanan Modul B-geo Untuk Topik Pembezaan Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan
Empat Di Kedah
by: Yatim, Siti Seri Kartini Mohd
Published: (2022)