Kajian kes eksploratori dalam mata pelajaran Sains sekolah rendah melalui pendekatan projek (IR)
Tujuan kajian ini adalah untuk meneroka pelaksanaan Pendekatan Projek (PP) ke atas pembelajaran murid Tahun Satu. Fokus kajian ialah mengenal pasti kerangka alternatif murid, mengkaji pembentukan konsep sains murid, mengukur minat dan motivasi murid serta mengenal pasti isu dan cabaran yang dihadapi...
Saved in:
Main Author: | Mohd Halim Marzuki |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2380 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
by: Norzuraina Mohd Nor
Published: (2015) -
Pembangunan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi mata pelajaran sains tahun 5
by: Azlili Murad
Published: (2018) -
Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi menerusi pembelajaran mata pelajaran Sejarah dalam kalangan pelajar tingkatan empat: satu kajian kes (IR)
by: Bavani Nandakumal
Published: (2016) -
Pembangunan multimedia cakera padat untuk mata pelajaran sains bahan
by: Ong, Tze Ching
Published: (2003) -
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
by: Khusnidar Muhammad Daud
Published: (2022)