Strategi campuran pemasaran dan hubungannya dalam pemilihan produk gadaian Islam Ar-Rahnu YaPEIM (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji hubungan antara strategi campuran pemasaran ke atas pelanggan dalam pemilihan produk gadaian Islam Ar-Rahnu YaPEIM. Elemenelemen campuran pemasaran iaitu produk, harga, tempat dan promosi merupakan perkara penting yang menjadi asas bagi sesuatu perniagaan sama ada...
Saved in:
主要作者: | Muhamad Azhar Zulkeply |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2430 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Factors affecting awareness and retention of Ar Rahnu customers: A case of Ar Rahnu YaPEIM in Kedah
由: Yusriza Helwany, Mt Yusuf
出版: (2020) -
Analyze factor of influencing customer acceptance towards scheme of Ar Rahnu: case study at Ar Rahnu YaPEIM in Kuala Lumpur / Nuramirah Mohd Azahari
由: Mohd Azahari, Nuramirah
出版: (2018) -
Kepatuhan proses gadaian dalam sistem Ar-Rahnu di Malaysia (IR)
由: Nurul Huda Md Yusuff
出版: (2015) -
Kontrak hubungan antara penggadai dan pemegang gadaian dalam pelaksanaan Ar Rahnu di Malaysia /
由: Abdul Halim Zulkifli
出版: (2015) -
Factors influencing acceptance of Ar-Rahnu : comparison between private and state Ar-Rahnu providers in Terengganu /
由: Nur Najihah Abdul Rahman