Hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik dan gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik dalam kalangan murid tingkatan empat (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kemahiran penaakulan saintifik, gaya pembelajaran yang dominan, serta hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik, gaya pembelajaran dan pencapaian matematik dalam kalangan murid tingkatan empat. Kajian kuantitatif deskriptif ini menggunakan kaedah tinjauan d...
Saved in:
Main Author: | Suzana Ayob |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2440 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
by: Jumarni Jusuf
Published: (2014) -
Hubungan antara kemahiran penaakulan matematik dan penyelesaian masalah di kalangan pelajar tingkatan empat
by: Normaizura Mohamad
Published: (2005) -
Kefahaman murid tingkatan empat tentang nilai dalam penaakulan matematik /
by: Yahya, Mamat
Published: (2009) -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
by: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
Published: (2017) -
Pembangunan model penaakulan saintifik pelajar sains berdasarkan isu sosio saintifik
by: Muhamad Ikhwan Mat Saad
Published: (2018)