Keberkesanan model Kaunseling Kelompok Berstruktur terhadap perhargaan kendiri dan motivasi pelajar (IR)
Kajian ini bertujuan melihat keberkesanan model kaunseling kelompok berstruktur terhadap penghargaan kendiri dan motivasi pelajar. Kajian ini dijalankan secara eksperimental iaitu melalui ujian pra dan ujian pos ke atas 40 orang pelajar tingkatan dua daripada sebuah sekolah menengah di dalam daerah...
Saved in:
主要作者: | Abdul Rahman Khalid |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2646 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan intervensi kaunseling kelompok berstruktur adler ke atas persepsi terhadap keluarga, penghargaan kendiri dan kemurungan dalam kalangan remaja berisiko (IR)
由: Nasir Len
出版: (2009) -
Kesan kaunseling kelompok perkembangan dan rawatan terhadap konsep kendiri, resilien dan daya tindak pelajar SMKA (IR)
由: Nurul Fazzuan Khalid
出版: (2017) -
Kesan kaunseling kelompok terhadap kompetensi sosial pelajar (IR)
由: Abd. Kadir Husain
出版: (2016) -
Kesan kaunseling kelompok Teori Pilihan Terapi Realiti terhadap aspek psikologi pelajar ibu bapa bercerai (IR)
由: Nor Afiti Mohd Basri
出版: (2015) -
Kesan bimbingan kelompok Modul Mari Bersyukur terhadap penghargaan kendiri dalam kalangan pelajar ponteng (IR)
由: Faridah Din
出版: (2011)