Kesan bimbingan kelompok Modul Mari Bersyukur terhadap penghargaan kendiri dalam kalangan pelajar ponteng (IR)
Kajian ini dijalankan untuk mengesan respon idaman sosial daripada respon-respon yang berbeza. Selain itu, kajian ini juga memeriksa item dan dimensi-dimensi personaliti yang mudah terjejas kepada kebolehinginan sosial. Dalam kajian eksperimental ini, 521 pelajar sekolah diuji dengan borang soal-sel...
Saved in:
主要作者: | Faridah Din |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2011
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2652 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan kelompok bimbingan ke atas konsep kendiri, daya tahan dan kelangsangan remaja (IR)
由: Mohammad Aziz Shah Mohamed Arip
出版: (2010) -
Kesan Kaunseling Brief Individu Ke Atas Penghargaan Kendiri Dan Kadar Ponteng Pelajar Ponteng Sekolah
由: Che Aman, Rahimi
出版: (2006) -
Kesan intervensi kaunseling kelompok berstruktur adler ke atas persepsi terhadap keluarga, penghargaan kendiri dan kemurungan dalam kalangan remaja berisiko (IR)
由: Nasir Len
出版: (2009) -
Kesan bimbingan kelompok modul penyesuaian pemikiran kerjaya terhadap ketidakfungsian pemikiran kerjaya dalam kalangan pelajar sekolah menengah (IR)
由: Mohd Ibrahim Nur Liyana,
出版: (2016) -
Kesan bimbingan kelompok terhadap kecerdasan emosi dalam kalangan pelajar salah laku disiplin (IR)
由: Sarimah Arifin
出版: (2017)