Metodologi pengajaran al-Quran sekolah menengah (IR)
Pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Quran merupakan antara faktor penting yang menentukan pencapaian akademik pelajar dalam mata pelajaran pendidikan Islam. Tujuan kajian ini ialah untuk melihat amalan pengajaran guru dalam pengajaran pendidikan al-Quran pendidikan Islam di sekolah menengah keban...
Saved in:
Main Author: | Misnan Jemali |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2656 |
Tags: |
Add Tag
sahsiah
1
|
Similar Items
-
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
by: Misnan Jemali
Published: (2008) -
Kesediaan guru dalam pengajaran model tilawah Al-Quran program j-Qaf (IR)
by: Mohd Izzuddin Mohd Pisol
Published: (2016) -
Amalan pengajaran guru dalam kurikulum Al-Azhar di sekolah menengah agama negeri di Kelantan (IR)
by: Mohamad Hazwan Faiz Mohamad Yusoff
Published: (2017) -
Penilaian pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum al-Quran di Kuala Lumpur dan Selangor (IR)
by: Mazhair Shahroz Muhasip
Published: (2014) -
Eksplorasi pelaksanaan pengajaran Tilawah al-Quran program j-QAF dan hubungannya dengan pencapaian murid (IR)
by: Paharudin Arbain
Published: (2015)