Penilaian pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum al-Quran di Kuala Lumpur dan Selangor (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum al-Quran di Malaysia melibatkan Kelas Khas Kemahiran Membaca dan Menghafaz aI Quran (KKQ) yang berdasarkan Model Penilaian CIPP Stufflebeam 2003. Kajian ini melibatkan 30 guru KKQ di Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selan...
Saved in:
Main Author: | Mazhair Shahroz Muhasip |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2662 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pola pengajaran Tarannum Al-Quran di Sarawak
by: Muhd Syahazizamir Sahmat
Published: (2021) -
Eksplorasi pelaksanaan pengajaran Tilawah al-Quran program j-QAF dan hubungannya dengan pencapaian murid (IR)
by: Paharudin Arbain
Published: (2015) -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
by: Misnan Jemali
Published: (2008) -
Metodologi pengajaran al-Quran sekolah menengah (IR)
by: Misnan Jemali
Published: (2006) -
Penilaian pelaksanaan program hafazan dalam kalangan pelajar MRSM negeri Perak (IR)
by: Noor Fadilah Ambo
Published: (2015)