Kesan pengajaran terus nilai dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi penerapan patriotisme (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme dengan menggunakan sumber pengajaran sejarah pelbagai perspektif (selain buku teks) dan sumber pengajaran sejarah berasaskan buku teks. Reka bent...
Saved in:
主要作者: | Mohmad Noor Mohmad Taib |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2006
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2671 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
由: Mohmad Taib, Mohmad Noor
出版: (2006) -
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
由: Mohmad Taib, Mohmad Noor
出版: (2006) -
Pemupukan semangat patriotisme di kalangan pelajar sekolah menengah menerusi pengajaran dan pembelajaran sejarah- satu kajian kes tingkatan dua (IR)
由: Abd Sukor Yusof
出版: (2003) -
Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme (IR)
由: Abd Malek Selamat
出版: (2004) -
Kaedah pengajaran terus nilai dalam pengajaran dan pembelajaran Sivik dan Kewarganegaraan bagi penerapan semangat patriotisme (IR)
由: Razila Aw Kamaludin
出版: (2017)