Hubungan di antara kesediaan, personaliti dan pengalaman guru dengan amalan penilaian tugasan projek Prinsip Perakaunan (IR)
Kajian tinjauan kuantitatif ini bertujuan menentukan hubungan di antara kesediaan guru, personaliti guru dan pengalaman mengajar guru dengan amalan penilaian guru terhadap tugasan projek Prinsip Perakaunan. Data kajian diperoleh melalui soal selidik dan inventori personaliti Myers-Briggs Type Indica...
Saved in:
Main Author: | Azri Mohamed Yusof |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2705 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keprihatinan guru terhadap amalan pentaksiran Prinsip Perakaunan (IR)
by: Rahimah Abd Halim
Published: (2015) -
Hubungan kecerdasan emosi dan tekanan kerja terhadap keberkesanan pengajaran pensyarah Politeknik serta peranan pengalaman kerja sebagai moderator (IR)
by: Anas Tajudin
Published: (2015) -
Amalan penerapan nilai murni guru perakaunan dalam pengajaran Prinsip Perakaunan /
by: Noor Lela Ahmad
Published: (2008) -
Detecting socially desirable responses in personality inventory (IR)
by: Priyalatha Govindasamy
Published: (2011) -
Penerokaan kerangka alternatif dan penyiasatan inisiatif kendiri kanak-kanak prasekolah menerusi pendekatan projek (IR)
by: Noor Ashikin Mohd Yusop
Published: (2019)