Hubungan di antara kesediaan, personaliti dan pengalaman guru dengan amalan penilaian tugasan projek Prinsip Perakaunan (IR)
Kajian tinjauan kuantitatif ini bertujuan menentukan hubungan di antara kesediaan guru, personaliti guru dan pengalaman mengajar guru dengan amalan penilaian guru terhadap tugasan projek Prinsip Perakaunan. Data kajian diperoleh melalui soal selidik dan inventori personaliti Myers-Briggs Type Indica...
Saved in:
主要作者: | Azri Mohamed Yusof |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2705 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keprihatinan guru terhadap amalan pentaksiran Prinsip Perakaunan (IR)
由: Rahimah Abd Halim
出版: (2015) -
Hubungan kecerdasan emosi dan tekanan kerja terhadap keberkesanan pengajaran pensyarah Politeknik serta peranan pengalaman kerja sebagai moderator (IR)
由: Anas Tajudin
出版: (2015) -
Amalan penerapan nilai murni guru perakaunan dalam pengajaran Prinsip Perakaunan /
由: Noor Lela Ahmad
出版: (2008) -
Detecting socially desirable responses in personality inventory (IR)
由: Priyalatha Govindasamy
出版: (2011) -
Penerokaan kerangka alternatif dan penyiasatan inisiatif kendiri kanak-kanak prasekolah menerusi pendekatan projek (IR)
由: Noor Ashikin Mohd Yusop
出版: (2019)