Pengetahuan Pedagogikal Kandungan (PPK) pengajaran tajwid al-Quran dalam kalangan guru kelas khas kemahlran membaca dan menghafaz al-Quran (KKQ) di Lembah Klang (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap pengetahuan pedagogikal kandungan bagi pengajaran tajwid al-Quran dalam kalangan guru KKQ di Lembah Klang. Kajian kuantitatif ini menggunakan reka bentuk kajian tinjauan dan data kajian diperoleh dengan menggunakan sebuah instrumen soal selidik. Serama...
Saved in:
Main Author: | Jahidih Saili |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2720 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum Al-Quran kelas khas kemahiran membaca dan menghafaz Al-Quran (KKQ) di Selangor /
by: Farah Ilyani Zakaria
Published: (2011) -
Designing The Model Of Meaning-Based Tarannum Mobile Application In Kelas Khas Kemahiran Membaca Dan Menghafaz Al-Quran (KKQ)
by: Nurul Auji Binti Hasbullah -
Tahap pengetahuan dan kefahaman pelajar kelas khas kemahiran membaca dan menghafaz Al-Quran (KKQ) terhadap manhaj warsh./
by: Abu Bakar Ahmad -
Hubungan antara sikap, minat dan pengajaran guru dengan pencapaian tarannum dalam kalangan pelajar Kelas Khas Kemahiran Membaca dan Menghafaz al-Quran (KKQ) di Kedah /
by: Mohd. Amir Ismail -
Pelajaran tajwid al-Quran di Malaysia : kajian terhadap kelas khas kemahiran membaca dan menghafaz al-Quran di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kuala Lumpur /
by: Yusri Chek