Keberkesanan kaedah POGIL (Process Oriented Guided-Inquiry Learning) dalam meningkatkan pencapaian dan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar prauniversiti (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti keberkesanan kaedah POGIL dalam meningkatkan pencapaian dan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar prauniversiti bagi topik respirasi sel. Kajian juga bertujuan untuk mengenalpasti persepsi pelajar terhadap keberkesanan kaedah POGIL dalam meningkatkan motivas...
Saved in:
主要作者: | Roslina Ibrahim |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2878 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Penggunaan blog dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi bagi topik pembahagian sel /
由: Hairunnisa Nordin
出版: (2014) -
Keberkesanan pengutaraan masalah statistik dalam meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi pelajar menengah rendah
由: Ngah, Norulbiah
出版: (2017) -
Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
由: Hemalatha Appadorey
出版: (2023) -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
由: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
出版: (2017)