Mitos tentang kanak-kanak dan ibu bapa dalam iklan produk susu formula di Malaysia (IR)
Kajian ini memfokuskan kepada aspek kewujudan pelbagai tanda yang membawa makna menjurus kepada mitos tentang kanak-kanak dan ibubapa dalam iklan produk susu formula di Malaysia. Antara bentuk tanda yang diperolehi menerusi analisis ini adalah seperti imej, audio, animasi, serta frasa. Analisis yang...
Saved in:
主要作者: | Mohd Ridhuan Ismail |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2881 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Ketidakhadiran ibu bapa dan kesannya ke atas kesejahteraan sosial dan emosi seorang kanak-kanak lima tahun (IR)
由: Rozinah Junaidi
出版: (2016) -
Pemerdagangan wanita dan kanak-kanak ke Indonesia: Kajian kes Kepulauan Riau
由: Siregar, Hadin Musa
出版: (2015) -
Pola asuhan dalam pemerolehan bahasa kanak-kanak tadika bandar Palembang Indonesia (IR)
由: Soeparno, Nofita Anggraini
出版: (2015) -
Pembinaan dan validasi Instrumen Perkembangan Sosioemosi Kanak-Kanak Prasekolah menggunakan model pengukuran Rasch (IR)
由: Mohd Sahardi Ismail
出版: (2018) -
Kajian kes tahap perapatan dan rasa selamat dalam kalangan kanak-kanak di sebuah prasekolah (IR)
由: Syarifah Ratna Sari Syed Mohd Zain
出版: (2015)