Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
Kajian ini bertujuan membina Modul In-Vee berasaskan model Sidek dan Jamaludin. Kajian juga bertujuan menilai kesan pelaksanaan Modul In- Vee terhadap pencapaian, kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dan kemahiran proses Sains (KPS) pelajar dalam subjek Biologi. Hubungan antara KBAT dan KPS pelajar...
Saved in:
主要作者: | Aizinin Aiza Hazrilsuhada |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2907 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengintegrasian kemahiran berfikir dan peta minda Buzan bagi penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi
由: Tee, Tze Kiong
出版: (2013) -
Pengetahuan, kemahiran dan sikap guru sains terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi /
由: Siti Mariam Zazam -
Kecenderungan kemahiran berfikir kritis dan kreatif murid tahun empat dalam mengendalikan eksperimen sains (IR)
由: Norhayati Abdul Halim
出版: (2017) -
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
由: Hamidah Mat
出版: (2019)