Kesediaan guru dalam pengajaran model tilawah Al-Quran program j-Qaf (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap kesediaan guru dalam pengajaran Tilawah al-Quran Program j-QAF (Model Khatam al-Quran dan Model Tasmik) yang meliputi aspek ilmu pengetahuan, kemahiran mengajar, personaliti dan motivasi sebagai seorang guru j-QAF. Reka bentuk kajian ini adalah secara...
Saved in:
主要作者: | Mohd Izzuddin Mohd Pisol |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3024 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Eksplorasi pelaksanaan pengajaran Tilawah al-Quran program j-QAF dan hubungannya dengan pencapaian murid (IR)
由: Paharudin Arbain
出版: (2015) -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
由: Misnan Jemali
出版: (2008) -
Amalan pengajaran tilawah Al-Quran berkesan dalam kalangan guru pendidikan islam
由: Abdullah, Mohd. Nahi
出版: (2018) -
Amalan pengajaran guru Pendidikan Islam dalam bidang tilawah al-quran program Pendidikan Khas Integrasi (Ketidakupayaan Pendengaran)
由: Bahariah Ab Rahman
出版: (2021) -
Pelaksanaan Kem Bestari Solat (KBS) program j-QAF di sekolah-sekolah rendah zon Pengerang, Johor
由: Salai, Nor Azlan
出版: (2013)