Kesediaan guru dalam pengajaran model tilawah Al-Quran program j-Qaf (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap kesediaan guru dalam pengajaran Tilawah al-Quran Program j-QAF (Model Khatam al-Quran dan Model Tasmik) yang meliputi aspek ilmu pengetahuan, kemahiran mengajar, personaliti dan motivasi sebagai seorang guru j-QAF. Reka bentuk kajian ini adalah secara...
Saved in:
Main Author: | Mohd Izzuddin Mohd Pisol |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3024 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Eksplorasi pelaksanaan pengajaran Tilawah al-Quran program j-QAF dan hubungannya dengan pencapaian murid (IR)
by: Paharudin Arbain
Published: (2015) -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
by: Misnan Jemali
Published: (2008) -
Amalan pengajaran tilawah Al-Quran berkesan dalam kalangan guru pendidikan islam
by: Abdullah, Mohd. Nahi
Published: (2018) -
Amalan pengajaran guru Pendidikan Islam dalam bidang tilawah al-quran program Pendidikan Khas Integrasi (Ketidakupayaan Pendengaran)
by: Bahariah Ab Rahman
Published: (2021) -
Pelaksanaan Kem Bestari Solat (KBS) program j-QAF di sekolah-sekolah rendah zon Pengerang, Johor
by: Salai, Nor Azlan
Published: (2013)