Kesan integrasi model Salmon dan teori konstruktivisme lima fasa Needham terhadap pencapaian dan sikap pelajar dalam E-pembelajaran sains komputer (IR)
<p>Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan penggunaan kaedah model Salmon dan teori Konstruktivisme Lima Fasa Needham sebagai pendekatan yang digunakan dalam e-pembelajaran bagi subjek Sains Komputer terhadap pencapaian dan sikap pelajar di Kolej Matrikulasi Perak (KMPk). Kajian Kuasi...
Saved in:
Main Author: | Jafry Mohd Daud |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3047 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembelajaran berkonsepkan teori konstruktivisme lima fasa Needham dalam persekitaran web 2.0 dan kesannya dalam mata pelajaran sejarah.
by: Mohamad Fakri, Khairunisa
Published: (2013) -
Penggunaan model konstruktivisme lima fasa Needham dalam pengajaran kemahiran penulisan cerpen bahasa Tamil
by: Malathy Sukumarian
Published: (2017) -
Amalan pengajaran dan pembelajaran Sains menggunakan pendekatan konstruktivisme 5- fasa needham dalam kalangan guru KPLI (IR)
by: Azman Omar
Published: (2007) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Pendidikan Islam
by: Abd Rahman, Asma Nabihah
Published: (2009) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Bahasa Melayu
by: Saraamu, Mad Rosli
Published: (2009)