Kesan integrasi model Salmon dan teori konstruktivisme lima fasa Needham terhadap pencapaian dan sikap pelajar dalam E-pembelajaran sains komputer (IR)
<p>Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan penggunaan kaedah model Salmon dan teori Konstruktivisme Lima Fasa Needham sebagai pendekatan yang digunakan dalam e-pembelajaran bagi subjek Sains Komputer terhadap pencapaian dan sikap pelajar di Kolej Matrikulasi Perak (KMPk). Kajian Kuasi...
Saved in:
主要作者: | Jafry Mohd Daud |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3047 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembelajaran berkonsepkan teori konstruktivisme lima fasa Needham dalam persekitaran web 2.0 dan kesannya dalam mata pelajaran sejarah.
由: Mohamad Fakri, Khairunisa
出版: (2013) -
Penggunaan model konstruktivisme lima fasa Needham dalam pengajaran kemahiran penulisan cerpen bahasa Tamil
由: Malathy Sukumarian
出版: (2017) -
Amalan pengajaran dan pembelajaran Sains menggunakan pendekatan konstruktivisme 5- fasa needham dalam kalangan guru KPLI (IR)
由: Azman Omar
出版: (2007) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Pendidikan Islam
由: Abd Rahman, Asma Nabihah
出版: (2009) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Bahasa Melayu
由: Saraamu, Mad Rosli
出版: (2009)