Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk membina modul kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) bagi mata pelajaran Sains Tahun Satu dan melihat keberkesanan penggunaan modul KBAT terhadap pencapaian murid dalam mata pelajaran sains. Keberkesanan modul diukur dengan melihat perbezaan skor pencap...
Saved in:
主要作者: | Sharliza Mohd Salleh |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3126 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
由: Hamidah Mat
出版: (2019) -
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
由: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
出版: (2016) -
Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
由: Aspazaida Yob
出版: (2019) -
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018) -
Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
由: Hemalatha Appadorey
出版: (2023)