Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
Kajian ini bertujuan membangunkan dan menguji keberkesanan kit bacaan awal Bahasa Malaysia untuk kanak-kanak yang diberi nama KitAB Cerdas. Pembangunan KitAB Cerdas dilaksanakan dengan menggunakan Model ADDIE KitAB Cerdas. Pendekatan kuantitatif menggunakan reka bentuk kuasi-eksperimental digunakan...
Saved in:
主要作者: | Rashidah Elias |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3133 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
由: Nur Hafizaliyana Hassan
出版: (2019) -
Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
由: Juppri Bacotang
出版: (2012) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
由: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
出版: (2015) -
Keberkesanan penggunaan lagu terhadap penguasaan bacaan awal Bahasa Inggeris kanak-kanak prasekolah
由: Manisah Che Nawi
出版: (2021) -
Keberkesanan Kaedah Gabungan Bunyikata dalam Kebolehan Awal Bacaan dikalangan Kanak-Kanak Prasekolah
由: Menon, Nani
出版: (2000)