Pembinaan modul pembelajaran teradun nutrisi di hujung jari dan kesannya terhadap pencapaian pelajar (IR)
Kajian ini bertujuan membina dan mengkaji keberkesanan modul pembelajaran teradun Nutrisi Di Hujung Jari terhadap pencapaian pelajar biologi tingkatan empat. Modul ini dibina berdasarkan model Sidek & Jamaludin dan pembinaan blog pula berpandukan model ADDIE. Kaedah penyelidikan kuantitatif deng...
Saved in:
Main Author: | Nurul Hafizah Masni |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3352 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
by: Hani Harliza Ghazali
Published: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
by: Hani Harliza Ghazali
Published: (2017) -
Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
by: Siti Azian Azrol Nasoha Bujang
Published: (2013) -
Pembinaan modul Bio-I-think dan kesannya terhadap pencapaian serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
by: Kavitha S.A.Karagaratnan
Published: (2015) -
Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstruktivis dan kesannya terhadap pencapaian pelajar
by: Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstrukt
Published: (2014)