Pembinaan modul pembelajaran teradun nutrisi di hujung jari dan kesannya terhadap pencapaian pelajar (IR)
Kajian ini bertujuan membina dan mengkaji keberkesanan modul pembelajaran teradun Nutrisi Di Hujung Jari terhadap pencapaian pelajar biologi tingkatan empat. Modul ini dibina berdasarkan model Sidek & Jamaludin dan pembinaan blog pula berpandukan model ADDIE. Kaedah penyelidikan kuantitatif deng...
Saved in:
主要作者: | Nurul Hafizah Masni |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3352 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
由: Siti Azian Azrol Nasoha Bujang
出版: (2013) -
Pembinaan modul Bio-I-think dan kesannya terhadap pencapaian serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
由: Kavitha S.A.Karagaratnan
出版: (2015) -
Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstruktivis dan kesannya terhadap pencapaian pelajar
由: Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstrukt
出版: (2014)