Kajian kes tentang pengajaran Matematik sekolah rendah menggunakan pendekatan kontekstual (IR)
<p>Kajian ini bertujuan bagi mendalami dan meneroka pengajaran matematik sekolah rendah menggunakan pendekatan kontekstual berdasarkan lapan komponen teori Johnson. Terdapat tiga objektif kajian iaitu pemahaman guru matematik mengenai pendekatan kontekstual, pelaksanaan pengajaran kont...
Saved in:
主要作者: | Norsyaidah Seliaman |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3363 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pendekatan pengajaran Matematik mengikut konteks di Sekolah Vokasional (IR)
由: Murni
出版: (2015) -
Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina (IR)
由: Ooi, Yeong Wen
出版: (2016) -
Persepsi Pelajar Sekolah Menengah Teknik Terhadap Pelaksanaan Pengajaran dan Pembelajaran Kontekstual dalam Matematik Tambahan
由: Lee, Chock Leon
出版: (2003) -
Amalan penerapan nilai pendidikan umum dalam kalangan guru matematik sekolah rendah satu kajian kes (IR)
由: Sivagami Sundari Thruvankadam
出版: (2015) -
Pengajaran dan pembelajaran Matematik melalui soalan berayat berbentuk kontekstual (PPMSBK) : penyelidikan tindakan di sekolah rendah di provinsi Riau, Indonesia/
由: Zulkarnain