Tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan koperasi di sekolah menengah daerah Hulu Selangor (IR)
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk mengenal pasti tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan koperasi sekolah dalam kalangan pelajar sekolah menengah di daerah Hulu Selangor berdasarkan model SERVQUAL dan SERVPERF yang disesuaikan dengan perkhidmatan koperasi. Kajian ini melib...
Saved in:
Main Author: | Roslina Mustapha |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3528 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap pengetahuan dan tahap kepuasan guru terhadap latihan dalam perkhidmatan di Sekolah Menengah daerah Segamat
by: Goh, Geok Poh
Published: (2012) -
Kualiti perkhidmatan pendidikan politeknik di Perak (IR)
by: Siti Aishah Ab Jalil
Published: (2017) -
Hubungan kuasa motivasi guru dan kualiti perkhidmatan dalaman dengan kepuasan pekerjaan guru di sekolah menengah di Kota Bharu, Kelantan (IR)
by: Shazuwani Mustapa
Published: (2015) -
Persepsi guru pra perkhidmatan dan dalam perkhidmatan tentang kualiti guru Matematik (IR)
by: Suha Roslin,
Published: (2005) -
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
by: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
Published: (2000)