Kesan modul kemahiran asas menolong terhadap pengetahuan dan kemahiran asas menolong pembimbing rakan sebaya (IR)
Penyelidikan eksperimen kuasi ini bertujuan mengkaji kesan Modul Kemahiran Asas Menolong (KAM) terhadap pengetahuan dan kemahiran asas menolong Pembimbing Rakan Sebaya (PRS). Modul ini dibina berdasarkan Model Kemahiran Asas Menolong Tindall, manakala Model Russell digunakan sebagai model pembinaan...
Saved in:
Main Author: | Mariah Kamaruddin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3535 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan teknik-teknik terapi kognitif tingkah laku (CBT) untuk menolong individu yang mempunyai trait keinginsempurnaan: satu kajian kes (IR)
by: Pau Kee
Published: (2010) -
Komunikasi intrapersonal dan interpersonal sebagai asas kemahiran insaniah (IR)
by: Marniyati Mohd Nor
Published: (2012) -
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
by: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
Published: (2016) -
Pembinaan modul pentaksiran kemahiran insaniah melalui kokurikulum di Kolej Matrikulasi (IR)
by: Mahamad Yusof Abdul Rani
Published: (2017) -
Pembinaan, kesahan dan kebolehpercayaan alat ukur Keperluan Asas Berdasarkan Teori Pilihan (Choice Theory) (IR)
by: Wong, Karen Mei Sing
Published: (2012)